INSPIRACJE / Przepisy / 11 września 2018

Sałatka z quinoa (komosą ryżową) i awokado

Składniki:

  • szpinak świeży 50g
  • komosa ryżowa 80g
  • awokado
  • pomidorki koktajlowe 200g
  • ser feta 100g
  • cebula czerwona
  • orzechy włoskie 20g

Dressing:

  • oliwa z oliwek 40g
  • ocet winny 20g
  • miód pszczeli 1 łyżeczka
  • musztarda 1 łyżeczka
  • sól, pieprz szczypta

Przygotowanie:

Komosę ryżową ugotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Odcedź i ostudź.

Szpinak umyj, osusz i pokrój.

Awokado i ser Feta pokrój w kostkę, pomidorki pokrój na pół, a cebulę drobno posiekaj.

Z oliwy z oliwek, octu, miodu, musztardy i przypraw przygotuj dressing.

Kasze przełóż do miski, dodaj pozostałe składniki i orzechy.

Przemieszaj i polej dressingiem.

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

ul. 20 Stycznia 7
Pabianice

788 937 867 | kontakt@poradnia-rownowaga.pl